Frederik Bindesbøll Ohsten

Kommunikationsrådgiver

4659 0550 2011 5606

Kommunikationsrådgiver hos JJ Kommunikation

Frederik Bindesbøll Ohsten er kommunikationsrådgiver hos JJ Kommunikation. Han rådgiver om strategier inden for kommunikation og markedsføring og hjælper kunderne med at navigere i det komplekse landskab af digitale platforme og skabe resultater gennem effektiv kommunikation.

Med værdifuld erfaring fra flere brancher, blandt andet energisektoren, rejsebranchen og advokatbranchen, skaber Frederik værdi for kunderne og understøtter deres strategiske mål.

Som kommunikationsrådgiver er Frederik især stærk, når det kommer til at hjælpe kunderne med at indfri deres potentiale på LinkedIn gennem øget synlighed, en skarp profil og stærke personlige brands til at understøtte forretningens strategi og mål. Desuden er Frederik optaget af, hvordan kunstig intelligens (AI) kan bruges til at skabe værdi for kunderne.

I bagagen har Frederik erfaring med employer branding, og han hjælper kunderne til at positionere sig som attraktive arbejdsgivere i et marked, der er præget af hård konkurrence.

Med en uddannelsesmæssig baggrund som journalist fra Danmarks Medie- & Journalisthøjskole har Frederik en stærk forståelse for historiefortælling og betydningen af at formidle komplekse budskaber på en letforståelig måde.

I sin fritid spiller Frederik fodbold, dyrker friluftsliv eller er i sin ødegård i Sverige.

Frederik er dygtig til at betjene en motorsav og fælde træer, og han har europæisk skovarbejdercertifikat.

Seneste blogindlæg inden for Journalistisk, Kommunikationsrådgivning, Kommunikationsstrategi og Video og foto

Q3 er lige om hjørnet - Har I brug for hjælp til en kommunikationsstrategi?
Dato: 20. juni 2023

Inden længe er første halvår af 2023 gået, og det er tid til at evaluere. Meningen med en kommunikationsstrategi er at...

Brug SMART modellen til at oversætte dine forretningsmål til indsatser.
Dato: 10. april 2023

Googler du modeller og metoder til kommunikationsstrategier, er SMART-modellen højst sandsynligt én af dem, der dukker...

Få 5 gode råd til at blive klar til årets messer! Bliv klogere her.
Dato: 27. februar 2023

En ny messesæson nærmer sig Og du skal sikkert snart i gang med at forberede en messedeltagelse. Måske som du plejer og...

Bliv klogere med 5 takeaways fra Medieudviklingen 2022
Dato: 1. februar 2023

Hvert år publiceres DR Medieforsknings årlige rapport, Medieudviklingen, som stiller skarpt på danskernes medievaner....

Dato: 29. oktober 2019

Vi har tidligere skrevet om, hvordan målrettede pressemeddelelser skaber synlighed og kendskab til din virksomhed. Men...

Målrettet pressemeddelelse - Kristian Helmer Jensen | JJ Blog | JJ Kommunikation
Dato: 20. september 2019

En god og målrettet pressemeddelelse skaber medieomtale af dit produkt og din virksomhed. Det giver synlighed og...

Sådan udnytter du social proof i din online markedsføring | JJ Blog | JJ Kommunikation
Dato: 15. juli 2019

Social proof er et velkendt og velafprøvet fænomen i traditionel markedsføring. Den digitale udvikling har skabt nye og...

Dato: 30. maj 2018

Video: Væksten af video – og især mobilvideo – har været støt stigende over de seneste år – og med den tilsvarende...

Sådan skriver du gode LinkedIn opslag
Dato: 18. maj 2018

Er du eller din virksomhed aktive på LinkedIn? Er svaret nej, går du glip af en mulighed for at bruge det sociale medie...

Derfor skal du undgå stavefejl
Dato: 15. maj 2017

Skriftlig kommunikation handler om mere end at definere sin målgruppe og finde frem til det gode budskab. Teksten skal...