Online marketing

Online marketing er vigtigt, hvis du gerne vil have succes med din virksomhed eller organisation på nettet.

Online marketing er egentlig et paraply-begreb, som dækker over en række markedsføringsdiscipliner: sociale medier, content marketing, søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, e-mail marketing og bannerannoncer. Fælles for dem alle er, at de foregår på nettet. Online marketing er nemlig alle de digitale aktiviteter, der har til formål at brede kendskab og øge omsætning.

En uundværlig marketingdisciplin

Online markedsføring er uundgåeligt og et enormt effektivt værktøj, der hjælper dig med at guide kunder igennem købsrejsen – lige fra brandkendskab til konvertering og fastholdelse. Det er, når du arbejder strategisk med din digitale tilstedeværelse og online marketing, at der bliver skabt vækst. Online marketing kan virke uoverskueligt, og det kan være svært at få et overblik, men her på siden kan du lære mere om, hvad online marketing kan skabe af værdi for dig og din virksomhed.

Hør hvordan vi kan hjælpe dig

Vidste du…

At næsten 80% af befolkningen (16-74 år) har foretaget et køb på internettet inden for de sidste 3 måneder?

Hvis ikke du allerede er i gang med din digitale tilstedeværelse og online marketing, så er det i hvert fald et meget markant incitament.

Kilde: https://www.statistikbanken.dk/statbank5a/SelectVarVal/saveselections.asp

Brug online marketing strategisk og målrettet

Det digitaliserede samfund kræver, at enhver virksomhed inkorporerer online marketing som en del af deres kommunikations- og markedsføringsplaner. En strategi for online marketing er en målrettet brug af ressourcer, så du bedst kan sikre, at indsatsen skaber branding, konverteringer og vækst.

Afhængigt af formålet med markedsføringen, målgrupper og ressourcer er der forskellige kanaler at gøre brug af i online marketing. Mange tror fejlagtigt, at en god online strategi handler om at være til stede alle vegne – men det er ikke rigtigt. Det handler om at være til stede de rigtige steder.

Vores fornemste opgave er altid at være opdaterede på nye trends og tendenser på den digitale scene. Sådan skaber vi værdi for vores kunder, når vi arbejder strategisk med online marketing.

Seneste blogindlæg

Skader du virksomhedens omdømme med greenwashing? - JJ Kommunikation
Dato: 31. oktober 2022

Skader du virksomhedens omdømme med greenwashing?

Naturlige ingredienser eller råvarer i et produkt lyder fint, og bare...

Hvad er Quiet Quitting? - JJ Kommunikation
Dato: 25. oktober 2022

Hvad er Quiet Quitting?

"Quiet quitting er det tavse selvforsvar mod et arbejdsliv ude af...

Hvad er Social Selling? Og hvordan gør man? - JJ Kommunikation
Dato: 25. oktober 2022

Hvad er Social Selling? Og hvordan gør man?

Hvad er social selling? Glem Sælge-Helge og sælg uden at sælge Helt...

Hvad er Employer Branding? - JJ Kommunikation
Dato: 7. oktober 2022

Hvad er Employer Branding?

"Hvorfor skal jeg vælge jer fremfor konkurrenten?" Sådan spørger...


Se alle blogindlæg