Frederik Bindesbøll Ohsten

Kommunikationsrådgiver

4659 0550 2011 5606

Kommunikationsrådgiver hos JJ Kommunikation

Frederik Bindesbøll Ohsten er kommunikationsrådgiver hos JJ Kommunikation. Han rådgiver om strategier inden for kommunikation og markedsføring og hjælper kunderne med at navigere i det komplekse landskab af digitale platforme og skabe resultater gennem effektiv kommunikation.

Med værdifuld erfaring fra flere brancher, blandt andet energisektoren, rejsebranchen og advokatbranchen, skaber Frederik værdi for kunderne og understøtter deres strategiske mål.

Som kommunikationsrådgiver er Frederik især stærk, når det kommer til at hjælpe kunderne med at indfri deres potentiale på LinkedIn gennem øget synlighed, en skarp profil og stærke personlige brands til at understøtte forretningens strategi og mål. Desuden er Frederik optaget af, hvordan kunstig intelligens (AI) kan bruges til at skabe værdi for kunderne.

I bagagen har Frederik erfaring med employer branding, og han hjælper kunderne til at positionere sig som attraktive arbejdsgivere i et marked, der er præget af hård konkurrence.

Med en uddannelsesmæssig baggrund som journalist fra Danmarks Medie- & Journalisthøjskole har Frederik en stærk forståelse for historiefortælling og betydningen af at formidle komplekse budskaber på en letforståelig måde.

I sin fritid spiller Frederik fodbold, dyrker friluftsliv eller er i sin ødegård i Sverige.

Frederik er dygtig til at betjene en motorsav og fælde træer, og han har europæisk skovarbejdercertifikat.

Seneste blogindlæg inden for Journalistisk, Kommunikationsrådgivning og Video og foto

Blogbillede Hvad er en kommunikationsstrategi?
Dato: 20. september 2024

I en tid hvor digital kommunikation dominerer, er en veldefineret kommunikationsstrategi afgørende for succes i...

Dato: 10. september 2024

Det kan være svært at sætte rammerne for en ESG-strategi i en virksomhed, men i FN's 17 verdensmål findes en vej, de...

Få styr på din kernefortælling og brug den aktivt i din markedsføring
Dato: 15. september 2023

Hvad er storytelling, hvordan bruger man det, og hvorfor er det et essentielt redskab at bruge i din...

Skab blikfang på messen
Dato: 11. september 2023

Du kender sikkert følelsen af at være på en messe, hvor der er flere hundrede stande. Nogle stande formår at fange dit...

Skil dig ud med en messefilm
Dato: 11. september 2023

På typer udstillinger og messer er konkurrencen benhård for alle erhvervsaktører. Det er et sted, hvor et væld af...

Q3 er lige om hjørnet - Har I brug for hjælp til en kommunikationsstrategi?
Dato: 20. juni 2023

Inden længe er første halvår af 2023 gået, og det er tid til at evaluere. Meningen med en kommunikationsstrategi er at...

Brug SMART modellen til at oversætte dine forretningsmål til indsatser.
Dato: 10. april 2023

Googler du modeller og metoder til kommunikationsstrategier, er SMART-modellen højst sandsynligt én af dem, der dukker...

Skal du på messe i år? Så er der nogle ting, du ikke må glemme. Læs med her.
Dato: 28. februar 2023

Forårets messesæson står for døren, og mange virksomheder og organisationer er ved at være pakket og klar til en...

Få 5 gode råd til at blive klar til årets messer! Bliv klogere her.
Dato: 27. februar 2023

En ny messesæson nærmer sig Og du skal sikkert snart i gang med at forberede en messedeltagelse. Måske som du plejer og...

Bliv klogere med 5 takeaways fra Medieudviklingen 2022
Dato: 1. februar 2023

Hvert år publiceres DR Medieforsknings årlige rapport, Medieudviklingen, som stiller skarpt på danskernes medievaner....

Dato: 29. oktober 2019

Vi har tidligere skrevet om, hvordan målrettede pressemeddelelser skaber synlighed og kendskab til din virksomhed. Men...

Dato: 20. september 2019

En god og målrettet pressemeddelelse skaber medieomtale af dit produkt og din virksomhed. Det giver synlighed og...

Sådan skriver du gode LinkedIn opslag
Dato: 18. maj 2018

Er du eller din virksomhed aktive på LinkedIn? Er svaret nej, går du glip af en mulighed for at bruge det sociale medie...