Anders Kampmann

Kommunikationsrådgiver

4659 0550 4414 1426LinkedIn-profil

Kommunikationsrådgiver hos JJ Kommunikation

Anders Kampmann arbejder som kommunikationsrådgiver hos JJ Kommunikation. Han har solid erfaring med strategisk kommunikation i erhvervslivet og den offentlige sektor, og med kommunikation omkring virksomhedernes sociale ansvar (CSR).

I dagligdagen arbejder Anders med et væld af forskellige opgaver i form af artikelproduktion, pressemeddelelser og PR, videoindhold, sociale medier og podcast, ligesom han rådgiver vores kunder om digital markedsføring, udarbejdelse af strategier, KPI’er og contentplaner.

Anders har tidligere arbejdet som journalist og redaktør for et af Danmarks førende medier om ansvarlig ledelse og bæredygtig forretningsførelse, og med sin erfaring derfra rådgiver han virksomheder i brugen af CSR og FN’s 17 verdensmål i deres drift, kommunikation og markedsføring.

Gennem sit virke som journalist har Anders opnået et stort indblik i en række forskellige industrier og brancher i ind- og udland, foruden de faglige virkemidler, så han er godt klædt på til at få vinklet din historie rigtigt og få ramt de rette modtagere.

Anders er uddannet cand.comm. fra Roskilde Universitet og har også arbejdet med kommunikation for både staten og Københavns Kommune samt en mindre socialøkonomisk virksomhed og en NGO.

Anders er lidt af en sportsnørd med fodbolden som det centrale, og så er han ferm med både trommestikker og ski. Ikke samtidig dog…

Seneste blogindlæg inden for Kommunikationsrådgivning

Blogbillede Hvad er en kommunikationsstrategi?
Dato: 20. september 2024

I en tid hvor digital kommunikation dominerer, er en veldefineret kommunikationsstrategi afgørende for succes i...

Dato: 10. september 2024

Det kan være svært at sætte rammerne for en ESG-strategi i en virksomhed, men i FN's 17 verdensmål findes en vej, de...

Få styr på din kernefortælling og brug den aktivt i din markedsføring
Dato: 15. september 2023

Hvad er storytelling, hvordan bruger man det, og hvorfor er det et essentielt redskab at bruge i din...

Skab blikfang på messen
Dato: 11. september 2023

Du kender sikkert følelsen af at være på en messe, hvor der er flere hundrede stande. Nogle stande formår at fange dit...

Skil dig ud med en messefilm
Dato: 11. september 2023

På typer udstillinger og messer er konkurrencen benhård for alle erhvervsaktører. Det er et sted, hvor et væld af...

Q3 er lige om hjørnet - Har I brug for hjælp til en kommunikationsstrategi?
Dato: 20. juni 2023

Inden længe er første halvår af 2023 gået, og det er tid til at evaluere. Meningen med en kommunikationsstrategi er at...

Brug SMART modellen til at oversætte dine forretningsmål til indsatser.
Dato: 10. april 2023

Googler du modeller og metoder til kommunikationsstrategier, er SMART-modellen højst sandsynligt én af dem, der dukker...

Skal du på messe i år? Så er der nogle ting, du ikke må glemme. Læs med her.
Dato: 28. februar 2023

Forårets messesæson står for døren, og mange virksomheder og organisationer er ved at være pakket og klar til en...

Få 5 gode råd til at blive klar til årets messer! Bliv klogere her.
Dato: 27. februar 2023

En ny messesæson nærmer sig Og du skal sikkert snart i gang med at forberede en messedeltagelse. Måske som du plejer og...

Bliv klogere med 5 takeaways fra Medieudviklingen 2022
Dato: 1. februar 2023

Hvert år publiceres DR Medieforsknings årlige rapport, Medieudviklingen, som stiller skarpt på danskernes medievaner....

Dato: 29. oktober 2019

Vi har tidligere skrevet om, hvordan målrettede pressemeddelelser skaber synlighed og kendskab til din virksomhed. Men...

Dato: 20. september 2019

En god og målrettet pressemeddelelse skaber medieomtale af dit produkt og din virksomhed. Det giver synlighed og...

Sådan skriver du gode LinkedIn opslag
Dato: 18. maj 2018

Er du eller din virksomhed aktive på LinkedIn? Er svaret nej, går du glip af en mulighed for at bruge det sociale medie...