Sociale medier

Skab langvarige kunderelationer på de sociale medier

Øg din omsætning og skab langvarige kunderelationer med organisk og betalt indhold på Facebook, LinkedIn og Instagram.

3 fordele ved de sociale medier

  • Få flere leads og mere trafik til dit website
  • Spred dit budskab vidt og bredt
  • Byg relationer og kom tættere på din målgruppe

Vær din egen nyhedskanal

På sociale medier som Facebook, LinkedIn, Instagram og YouTube kan du være virksomhedens egen nyhedskanal. Du kan dele content med video, billeder, GIF’s og tekst. Du kan sprede dit budskab og få direkte feedback fra din målgruppe. Målgruppen rammer du med kreativt og værdiskabende content marketing, kampagner og målrettet annoncering.

Succes på de sociale medier kræver strategiske overvejelser om formål, kanaler, målgrupper, budskaber og effektmåling. Det hjælper vi dig med at afklare.

Kom i gang på de sociale medier i dag.

Hør hvordan vi kan hjælpe dig

65%

af danskerne er på Facebook hver dag

Medieudviklingen, 2020

Cecilie Koksby Hass - JJ Kommunikation

Spørg en ekspert

Kommunikations- og marketingkonsulent

4659 0550 3073 9387

Skal jeg annoncere på de sociale medier?

På sociale medier som Facebook, LinkedIn og Instagram kan dine annoncer målrettes helt specifikt til din målgruppe. Det kan være en meget effektiv og prisvenlig salgskanal. Du risikerer dog at spilde penge på ineffektive annoncer, hvis du ikke fra starten af får lagt en ordentlig strategi og et budget for din annoncering. Når vi lægger en strategi for dine sociale medier, tager vi blandt andet udgangspunkt i dit behov og dine KPI’er. Vi fastlægger et realistisk annoncebudget, sætter dine annoncer op og overvåger løbende effekten. På den måde sikrer vi, at du altid får det optimale udbytte af dine annoncekroner.

Er du klar til at skalere din digitale tilstedeværelse? Lad JJ Kommunikation hjælpe dig i gang med annoncering på de sociale medier.

De vigtige tilvalg og fravalg

I junglen af sociale medier kan det være svært at vide, hvor man som virksomhed bør være synlig. For de fleste virksomheder er det både urealistisk og irrelevant at være til stede på alle sociale medie-kanaler. Det kan samtidig være ressourcekrævende at opbygge, udvikle og drive succesfulde virksomhedsprofiler. Mange virksomheder har halvtomme eller inaktive virksomhedsprofiler på LinkedIn, Facebook eller et andet socialt medie. Det sender et uheldigt signal til dine potentielle kunder, som ofte møder din virksomhed for første gang på dine sociale medier.

Vi er eksperter i at udvælge de sociale medier, hvor din virksomhed skal shine – så du undgår SoMe-kirkegården. Vi sikrer, at du altid har opdateret og relevant content på dine sociale medier. Et samarbejde omkring dine sociale medier skræddersyes altid individuelt.

Hør hvordan vi kan hjælpe dig

86%

af brugere fortrækker autentiske brandidentiteter på sociale medier.

Kilde: Medieudviklingen 2018, DR Medieforskning

Seneste blogindlæg

5 konkrete tips til at få et bedre website - JJ Kommunikation
Dato: 10. august 2021

5 konkrete tips til at få et bedre website

Hvor lang tid bruger du typisk på et nyt website, før du klikker væk?...

Styrk B2B-salget med et nyt website i 2021 - JJ Kommunikation
Dato: 22. februar 2021

Styrk B2B-salget med et nyt website i 2021

Mennesker køber af mennesker og B2B-virksomheder er blevet vant til gode...

Mobiloptimering er alfa og omega i 2021 - JJ Kommunikation
Dato: 30. december 2020

Mobiloptimering er alfa og omega i 2021

Brugeradfærden stiller højere og højere krav til dit webdesign. Det er...

Lille hængelås med en stor betydning - JJ Kommunikation
Dato: 29. december 2020

Lille hængelås med en stor betydning

Har du tænkt over, at den lille symbolske hængelås til venstre for din URL...


Se alle blogindlæg