Sociale medier

Skab langvarige kunderelationer på de sociale medier

Øg din omsætning og skab langvarige kunderelationer med organisk og betalt indhold på Facebook, LinkedIn og Instagram.

3 fordele ved de sociale medier

  • Få flere leads og mere trafik til dit website
  • Spred dit budskab vidt og bredt
  • Byg relationer og kom tættere på din målgruppe

    Vær din egen nyhedskanal

    På sociale medier som Facebook, LinkedIn, Instagram og YouTube kan du være virksomhedens egen nyhedskanal. Du kan dele content med video, billeder, GIF’s og tekst. Du kan sprede dit budskab og få direkte feedback fra din målgruppe. Målgruppen rammer du med kreativt og værdiskabende content marketing, kampagner og målrettet annoncering.

    Succes på de sociale medier kræver strategiske overvejelser om formål, kanaler, målgrupper, budskaber og effektmåling. Det hjælper vi dig med at afklare.

    Kom i gang på de sociale medier i dag.

    Hør hvordan vi kan hjælpe dig

    65%

    af danskerne er på Facebook hver dag

    Medieudviklingen, 2020

    Anne Lee Askholm - JJ Kommunikation

    Spørg en ekspert

    Kommunikations- og marketingkonsulent

    4659 0550 4414 2850

    Skal jeg annoncere på de sociale medier?

    På sociale medier som Facebook, LinkedIn og Instagram kan dine annoncer målrettes helt specifikt til din målgruppe. Det kan være en meget effektiv og prisvenlig salgskanal. Du risikerer dog at spilde penge på ineffektive annoncer, hvis du ikke fra starten af får lagt en ordentlig strategi og et budget for din annoncering. Når vi lægger en strategi for dine sociale medier, tager vi blandt andet udgangspunkt i dit behov og dine KPI’er. Vi fastlægger et realistisk annoncebudget, sætter dine annoncer op og overvåger løbende effekten. På den måde sikrer vi, at du altid får det optimale udbytte af dine annoncekroner.

    Er du klar til at skalere din digitale tilstedeværelse? Lad JJ Kommunikation hjælpe dig i gang med annoncering på de sociale medier.

    De vigtige tilvalg og fravalg

    I junglen af sociale medier kan det være svært at vide, hvor man som virksomhed bør være synlig. For de fleste virksomheder er det både urealistisk og irrelevant at være til stede på alle sociale medie-kanaler. Det kan samtidig være ressourcekrævende at opbygge, udvikle og drive succesfulde virksomhedsprofiler. Mange virksomheder har halvtomme eller inaktive virksomhedsprofiler på LinkedIn, Facebook eller et andet socialt medie. Det sender et uheldigt signal til dine potentielle kunder, som ofte møder din virksomhed for første gang på dine sociale medier.

    Vi er eksperter i at udvælge de sociale medier, hvor din virksomhed skal shine – så du undgår SoMe-kirkegården. Vi sikrer, at du altid har opdateret og relevant content på dine sociale medier. Et samarbejde omkring dine sociale medier skræddersyes altid individuelt.

    Hør hvordan vi kan hjælpe dig

    86%

    af brugere fortrækker autentiske brandidentiteter på sociale medier.

    Kilde: Medieudviklingen 2018, DR Medieforskning

    Seneste blogindlæg

    Er Google Analytics blevet ulovligt? - JJ Kommunikation
    Dato: 23. september 2022

    Er Google Analytics blevet ulovligt?

    Har du været en tur på LinkedIn de seneste par dage? Ja, har du været en...

    Vær sikker på kvaliteten af dit arrangement med en moderator - JJ Kommunikation
    Dato: 21. september 2022

    Vær sikker på kvaliteten af dit arrangement med en moderator

    Vi ved, hvor vigtigt det er at have en moderator ved roret, når...

    Få et spændende indblik bag Tour de France-kulissen! - JJ Kommunikation
    Dato: 21. september 2022

    Få et spændende indblik bag Tour de France-kulissen!

    Tour de France er meget mere end bare verdens største cykelløb. Det er...

    Hvad er SEO egentlig? 🤔 - JJ Kommunikation
    Dato: 16. september 2022

    Hvad er SEO egentlig? 🤔

    SEO står for Search Engine Optimization – eller på dansk:...


    Se alle blogindlæg