Brug det digitale netværk til employer branding, leadgenerering – salg og alt der imellem
Er din umiddelbare tanke, at LinkedIn er kedeligt og unødvendigt? Lad os vise dig, at du tager fejl. LinkedIn er verdens største digitale netværksplatform, der har mere end 610 millioner brugere på verdensplan – 2,5 millioner af dem er danske brugere. Vi hjælper med udvikling og eksekvering af din strategi, så du får mest værdi ud af verdens største faglige platform.
5 fordele ved LinkedIn for din virksomhed:
- Øg din virksomheds synlighed
- Få mere trafik til dit website
- Skab flere salgsleads
- Opbyg dit professionelle netværk
- Nå ud til potentielle kunder og samarbejdspartnere
Hvorfor skal man bruge LinkedIn-platformen som virksomhed?
På LinkedIn er det – især for B2B-virksomheder – et uforløst potentiale, hvis ikke man har inkorporeret det i sin marketingstrategi.
Platformen kan nemlig bruges som et strategisk værktøj til salg, tiltrækning af kunder, opbygning af erhvervsnetværk, personlig profilering og employer branding. Når det gøres rigtigt selvfølgelig.
Når en LinkedIn-strategi er veludført, vil det faktisk også resultere i en placering i Googles søgeresultater. Det vil sige, at LinkedIn-tilstedeværelsen faktisk kan (og bør) være en del af SEO-strategien for din virksomhed.
Hos JJ Kommunikation er vi specialister i strategisk brug af sociale medier gennem både organisk content og målrettet annoncering.
Er du i tvivl om, hvordan din virksomhed kan bruge LinkedIn?
Spørg en ekspert
Maja Bjørnskov
Kommunikations- og marketingkonsulent
4659 0550 4414 2850 mb@jjkommunikation.dkSocial selling er kernen
Helt grundlæggende handler social selling om at sælge – uden at sælge. Og det er én af præmisserne for LinkedIn-platformen, som mange synes kan være svær at navigere i.
Platformen er et digitalt, professionelt netværk, hvor vi befinder os for at blive opdateret på brancherelevante nyheder, blive klogere, blive udfordret, komme med input (og få input), sparre med andre, you name it.
Men vi er ikke på udkig efter en ny havetraktor eller kaffemaskine. Vi vil gerne vide noget om virksomheden, der brænder for kaffeproduktion, aroma, bæredygtighed, CSR, medarbejdertrivsel og -udvikling, og alt det øvrige, der gør virksomheden til dét, den er. Så ryger kaffeposerne i kurven på webshoppen af sig selv.
Så mange danske brugere
er der på LinkedIn.
LinkedIn, 2023
Brug det digitale netværk til at nå de rette
beslutningstagere
LinkedIn er det 5. mest populære medie i Danmark, og flere og flere virksomheder får øjnene op for potentialet.
Tiderne skifter nemlig, og inden for B2B er det især inbound-marketing, der er stor fokus på nu og i fremtiden. Det vil sige, at salgsprocessens fokus skifter fra salg til modning af potentielle kunderne gennem værdiskabende og indholdsrigt content. Og netop det kan vi hjælpe dig med.
Hos JJ Kommunikation får du en SoMe-specialist tilknyttet, der formidler din virksomhed, produkter og ydelser på den rette måde til de rette målgrupper. Så kan du fokusere på din kerneforretning.