03 – En stor virksomhed, som få kender – Employer Branding hos Lemvigh-Müller

Lemvigh-Müller er Danmarks største stål- og teknikgrossist. Virksomheden har en årlig omsætning på otte milliarder kroner og beskæftiger over 1.450 medarbejdere. Den er blandt de 100 største i Danmark.

Alligevel kæmper Lemvigh-Müller med kendskabet.

I dette afsnit af Next Step Update stiller vi skarpt på, hvordan man laver Employer Branding i en branche og en virksomhed, der måske ikke ligefrem er ”sexet”.

Vi kommer også omkring, Hvordan virksomheden balancerer sine budskaber, så de yngre generationer får øje på Lemvigh-Müller samtidig med, at de mere erfarne medarbejdere fastholdes.

Vi er i godt og kompetent selskab med Talent Acquisition Partner hos Lemvigh-Müller Caroline Alhof og kommunikationsrådgiver Ole Østergaard.

Få flere tip til din virksomheds Employer Branding her: 
https://jjkommunikation.dk/blog/saadan-faar-du-mest-ud-af-din-employer-branding/

Caroline Alhof, Lemvigh-Müller Ole Østergaard, Kommunikationsrådgiver Frederik Bindesbøll Ohsten, JJ Kommunikation