Sociale medier

Skab langvarige kunderelationer på de sociale medier

Øg din omsætning og skab langvarige kunderelationer med organisk og betalt indhold på sociale medier som Facebook, LinkedIn, Instagram & TikTok.

Når vi kombinerer tilstedeværelse, interaktion og annoncering har vi kernen af det, vi bruger social media-platforme til. Online er det brugerens valg, der er vigtige, og det er op til virksomhederne at give et informerende, underholdende og interessant vidensgrundlag for deres beslutning.

Lykkedes dét, er fundamentet for øget salg, leadgenerering, websitetrafik, relationsopbygning og brandkendskab lagt.

3 fordele ved de sociale medier

  • Få flere leads og mere trafik til dit website
  • Spred dit budskab vidt og bredt
  • Byg relationer og kom tættere på din målgruppe

Få mere information om

Vær din egen nyhedskanal

På sociale medier som Meta (tidligere Facebook), LinkedIn, Instagram, TikTok og YouTube kan du være virksomhedens egen nyhedskanal. Du kan dele content med video, billeder, GIF’s og tekst. Du kan sprede dit budskab og få direkte feedback fra din målgruppe. Målgruppen rammer du med kreativt og værdiskabende content marketing, kampagner og målrettet annoncering.

Succes på social media kræver strategiske overvejelser om formål, kanaler, målgrupper, budskaber og effektmåling. Det hjælper vi dig med at afklare.

Kom i gang på Meta, Instagram, LinkedIn og TikTok i dag.

69% af danskerne er på Facebook hver dag Medieudviklingen 2022, DR Medieforskning
Anne Lee Askholm - JJ Kommunikation

Spørg en ekspert

Kommunikations- og marketingkonsulent

4659 0550 4414 2850

Skal jeg annoncere på de sociale medier?

På medieplatforme som Meta (tidligere Facebook), LinkedIn, Instagram og TikTok kan dine annoncer målrettes helt specifikt til din målgruppe. Det kan være en meget effektiv og prisvenlig salgskanal. Du risikerer dog at spilde penge på ineffektive annoncer, hvis du ikke fra starten af får lagt en ordentlig strategi og et budget for din annoncering. Når vi lægger en strategi for dine sociale medieplatforme, tager vi blandt andet udgangspunkt i dit behov og dine KPI’er.

Vi fastlægger et realistisk annoncebudget, sætter dine annoncer op og overvåger løbende effekten. På den måde sikrer vi, at du altid får det optimale udbytte af dine annoncekroner.

Er du klar til at skalere din digitale tilstedeværelse?

De vigtige tilvalg og fravalg

I junglen af sociale medieplatforme kan det være svært at vide, hvor man som virksomhed bør være synlig. For de fleste virksomheder er det både urealistisk og irrelevant at være til stede på alle sociale mediekanaler. Det kan samtidig være ressourcekrævende at opbygge, udvikle og drive succesfulde virksomhedsprofiler. Mange virksomheder har halvtomme eller inaktive virksomhedsprofiler på LinkedIn, Facebook eller et andet socialt medie. Det sender et uheldigt signal til dine potentielle kunder, som ofte møder din virksomhed for første gang på SoMe.

Vi er eksperter i at udvælge de rigtige platforme, hvor din virksomhed kan shine – så du undgår SoMe-kirkegården. Vi sikrer, at du altid har opdateret og relevant content på dine virksomhedssider og -profiler. Et samarbejde omkring dine sociale medier skræddersyes altid individuelt.

86% af brugere fortrækker autentiske brandidentiteter på sociale medier. Medieudviklingen 2018, DR Medieforskning
SoMe Case med Formue og investeringspleje

Sociale medier med JJ Kommunikation

Lyt ikke bare til os, lyt til vores kunder!

Er du nysgerrig på, hvordan vi kan hjælpe dig med sociale medier? Vil du vide, hvad andre virksomheder har fået ud af at have os som bureaupartner på Facebook, LinkedIn og Instagram?

I et løbende samarbejde og tæt dialog med Formue- & Investeringspleje udarbejder vi alt fra website og visitkort, videopræsentationer og brochurer, til digitale nyhedsbreve og sociale medier.