Sociale medier og web

Hjemmesiden og virksomhedens sociale medier er jeres udstillingsvindue og digitale salgskanal, som hjælper kunderne gennem købsrejsen

JJ Kommunikation rådgiver om strategisk brug af sociale medier, tonen på hjemmesiden og målgruppen på forskellige digitale platforme – hvornår I gerne må være personlige og imødekommende, og hvornår I skal kommunikere mere professionelt. Vi tilrettelægger jeres kampagner, så I bedst muligt kan brede jeres budskab ud og nå de rigtige målgrupper.

Hjemmesiden svarer til hovedindgangen til virksomheden. I skal prioritere hjemmesiden højt for at trække besøgende til og fastholde dem. Hvis jeres hjemmeside er dårligt opbygget og fyldt med sprogfejl, svarer det til en hærget butiksfacade med graffiti. Det får kunderne til at gå videre. Når hjemmesiden fungerer, har I til gengæld direkte adgang til hele internettet som kundegrundlag. Vi rådgiver om hele processen i  udvikling af jeres hjemmeside og tager udgangspunkt i jeres strategiske kommunikation, når vi skriver hjemmesideteksterne og udvikler det grafiske layout, som understøtter jeres samlede budskab. Vores digitale team sørger for det tekniske arbejde og lægger det hele op for jer.

Den moderne bruger er digital og varetager 60 % af købsprocessen selv blandt andet gennem research på hjemmesider og sociale medier.

Den moderne bruger er digital og varetager 60 % af købsprocessen selv blandt andet gennem research på hjemmesider og sociale medier.

Vi styrker virksomheders digitale kommunikation ved at optimere jeres hjemmeside og sociale medier.

Vi styrker virksomheders digitale kommunikation ved at optimere jeres hjemmeside og sociale medier.

 Spørg en medarbejder

Læs om vores kompetencer

Her er de områder, hvor vi kan styrke jeres kommunikation. Se mere ved at klikke på ikonerne.


Har du brug for hjælp
til din hjemmeside, hjælper vi gerne