Peter William Fage Jørgensen

Kommunikations- og marketingkonsulent

4659 0550 2011 6454

Kommunikations- og marketingkonsulent hos JJ Kommunikation

Peter William Fage Jørgensen er uddannet markedsføringsøkonom med en overbygning i International Handel og Markedsføring på ZBC.

Én af Peters største styrker er hans evne til at analysere og få et godt overblik. Det bruger han i sin hverdag, når han undersøger kundesegmenter, ser på potentielle udviklingsmuligheder i vores markedsføring og laver strategisk planlægning af projekter – både for os selv og vores kunder.  

Hos JJ Kommunikation beskæftiger han sig med alt fra strategisk analysearbejde til virksomheds- og markedsresearch. Peter bruger også sine skarpe, analytiske evner til SEO, hvor han blandt andet udarbejder søgeordsanalyser og optimerer løbende vores kunders Google-placeringer med on-page SEO, optimeret tekstforfatning og lignende. 

Peter er JJ Kommunikations primære Google Ads specialist. Her har han en række certificeringer fra Googles egen Skillshop. Han står for vores egne Google-annoncer og er hovedansvarlig for vores Google Ads-kundeaftaler, hvor han sørger for at kunderne får mest muligt ud af deres annoncekroner. 

Samtidig er hans både personlige- og faglige interesse for tech ikke til at tage fejl af. Derfor er han en af vores fanebærere i arbejdet med generativ AI, med særligt fokus på hvordan man kan få størst mulig værdi ud af det som virksomhed. Peter tager også ud i landet og afholder foredrag om AI i erhvervsnetværk og lignende. 

I sin fritid kan du finde Peter opslugt af enten fodbold eller amerikansk fodbold. Faktisk har han i mange år spillet elitehåndbold, men det blev desværre ikke til en professionel karriere i første omgang.

Seneste blogindlæg inden for Content marketing, Digitale Trends og Kommunikationsrådgivning

Blogbillede Hvad er en kommunikationsstrategi?
Dato: 20. september 2024

I en tid hvor digital kommunikation dominerer, er en veldefineret kommunikationsstrategi afgørende for succes i...

Dato: 10. september 2024

Det kan være svært at sætte rammerne for en ESG-strategi i en virksomhed, men i FN's 17 verdensmål findes en vej, de...

Få styr på din kernefortælling og brug den aktivt i din markedsføring
Dato: 15. september 2023

Hvad er storytelling, hvordan bruger man det, og hvorfor er det et essentielt redskab at bruge i din...

Skab blikfang på messen
Dato: 11. september 2023

Du kender sikkert følelsen af at være på en messe, hvor der er flere hundrede stande. Nogle stande formår at fange dit...

Skil dig ud med en messefilm
Dato: 11. september 2023

På typer udstillinger og messer er konkurrencen benhård for alle erhvervsaktører. Det er et sted, hvor et væld af...

Q3 er lige om hjørnet - Har I brug for hjælp til en kommunikationsstrategi?
Dato: 20. juni 2023

Inden længe er første halvår af 2023 gået, og det er tid til at evaluere. Meningen med en kommunikationsstrategi er at...

Brug SMART modellen til at oversætte dine forretningsmål til indsatser.
Dato: 10. april 2023

Googler du modeller og metoder til kommunikationsstrategier, er SMART-modellen højst sandsynligt én af dem, der dukker...

Skal du på messe i år? Så er der nogle ting, du ikke må glemme. Læs med her.
Dato: 28. februar 2023

Forårets messesæson står for døren, og mange virksomheder og organisationer er ved at være pakket og klar til en...

Få 5 gode råd til at blive klar til årets messer! Bliv klogere her.
Dato: 27. februar 2023

En ny messesæson nærmer sig Og du skal sikkert snart i gang med at forberede en messedeltagelse. Måske som du plejer og...

Bliv klogere med 5 takeaways fra Medieudviklingen 2022
Dato: 1. februar 2023

Hvert år publiceres DR Medieforsknings årlige rapport, Medieudviklingen, som stiller skarpt på danskernes medievaner....

Dato: 29. oktober 2019

Vi har tidligere skrevet om, hvordan målrettede pressemeddelelser skaber synlighed og kendskab til din virksomhed. Men...

Dato: 20. september 2019

En god og målrettet pressemeddelelse skaber medieomtale af dit produkt og din virksomhed. Det giver synlighed og...

Sådan skriver du gode LinkedIn opslag
Dato: 18. maj 2018

Er du eller din virksomhed aktive på LinkedIn? Er svaret nej, går du glip af en mulighed for at bruge det sociale medie...