Cecilie Koksby Hass

Kommunikations- og marketingkonsulent
På barsel frem til primo december 2022.

LinkedIn-profil

Kommunikations- og marketingkonsulent hos JJ Kommunikation

Cecilie Koksby Hass arbejder som kommunikations- og marketingkonsulent hos JJ Kommunikation. Hun er specialiseret i datadrevet online marketing og har et skarpt blik for vores kunders bundlinje.

Til daglig udarbejder Cecilie strategier for vores kunders tilstedeværelse og annoncering på sociale medier. Hun er desuden certificeret i Google Analytics og arbejder med søgemaskineoptimering (SEO). Cecilie er en haj til content marketing og rådgiver vores kunder om deres strategiske brug af content som lead-genererende redskab. Hun er en stærk tekstforfatter og svinger også pennen, når der skal skrives pressemeddelelser eller artikler.

Cecilie er uddannet cand.merc i Brand and Communications Management fra Copenhagen Business School. Hun har tidligere arbejdet strategisk med online marketing og content marketing for en større dansk e-commerce.

Du tror det måske ikke, når du først møder Cecilie, men hun er lidt af en drengepige. Du møder hende derfor ofte med en kold fadøl i hånden rundt omkring på de danske fodboldstadions.

Seneste blogindlæg

Få 5 tips til den gode årsrapport - strategisk kommunikation
Dato: 10. februar 2020

Ender din årsrapport direkte i papirkurven hos dine modtagere? Vi har samlet fem tips og tricks, der tørrer støvet af...

En årsrapport er mere end tørre tal | Kristian Helmer Jensen | JJ Kommunikation
Dato: 8. januar 2020

Er årsrapporten blot endnu en årlig pligtopgave? Så griber du formentligt opgaven helt forkert an. Årsrapporten er et...

Cecilie Koksby Hass | De største social media trend i 2020 | JJ Kommunikation
Dato: 6. januar 2020

Har du nogensinde spekuleret over hvilke trends, der vil dominere i fremtiden? Det har vi, og derfor giver vi dig vores...

3_tips_til_det_gode_julekort
Dato: 4. december 2019

Vil du bruge julekortet som strategisk værktøj til at styrke dit brand og opbygge stærke relationer? Så er udseendet og...

julekort_2019_opbyg_dit_brand_og_stykr_dit_nervaerk
Dato: 2. december 2019

Sender din virksomhed fortsat traditionelle julekort til ansatte, samarbejdspartnere og kunder? Hvis ikke, er det...

Dato: 18. november 2019

I dag er video essentiel for din virksomheds synlighed og resultater. Video marketing bør derfor være en central del af...

Teknisk SEO
Dato: 11. november 2019

Teknisk SEO er grundfundamentet for din SEO-indsats. Du bør med andre ord have styr på teknisk SEO, inden du bygger...

Dato: 4. november 2019

Google Ads tester ny leadformular. Formularen gør det muligt for online annoncører at generere leads direkte fra...

Dato: 29. oktober 2019

Vi har tidligere skrevet om, hvordan målrettede pressemeddelelser skaber synlighed og kendskab til din virksomhed. Men...

Dato: 24. oktober 2019

En mindre gruppe annoncører på Facebook har fået adgang til ny annoncefunktion. In-app checkout gør det muligt for...

Dato: 15. oktober 2019

Strategisk SEO er en omfattende – og ofte langsigtet – disciplin. Mange kaster sig hovedløst ud i SEO med svigtende...

Målrettet pressemeddelelse - Kristian Helmer Jensen | JJ Blog | JJ Kommunikation
Dato: 20. september 2019

En god og målrettet pressemeddelelse skaber medieomtale af dit produkt og din virksomhed. Det giver synlighed og...

Facebook vil skjule likes: Hvad betyder det for dig? | JJ Blog | JJ Kommunikation
Dato: 6. september 2019

Facebook-koncernen vil i fremtiden skjule antallet af likes på Facebook og Instagram. Formålet er at gøre en ende på...

Nu kan du planlægge dine Instagram-opslag - JJ Blog - JJ Kommunikation
Dato: 9. august 2019

Endelig! Ny funktion gør det muligt at planlægge dine Instagram-opslag – uden brug af tredjepartsværktøj Hvis du...

Sådan udnytter du social proof i din online markedsføring | JJ Blog | JJ Kommunikation
Dato: 15. juli 2019

Social proof er et velkendt og velafprøvet fænomen i traditionel markedsføring. Den digitale udvikling har skabt nye og...

Sådan reagere kunderne på sponsoreret indhold | JJ Blog | JJ Kommunikation
Dato: 8. juli 2019

Dine kunder bliver dagligt eksponeret for sponsoreret indhold – og mængden af sponsoreret indhold stiger voldsomt i...

6 vigtige SEO-parametre - JJ Blog | JJ Kommunikation
Dato: 3. juli 2019

Søgemaskineoptimering (SEO) handler om at optimere dit website ud fra de parametre, som søgemaskinerne rangerer...

Køb direkte på Instagram | Læs her hvordan | JJ Blog | JJ Kommunikation
Dato: 17. juni 2019

’Instagram Checkout’ er en realitet. Efter mange måneders spekulationer, blev den nye funktion præsenteret for...

Blogindlæg: Facebook sætter privatlivet i fokus - | Facebook | Sociale Medier | JJ Kommunikation
Dato: 11. juni 2019

Privatlivet bliver omdrejningspunktet for Facebooks fremtidige opdateringer. Mark Zuckerberg åbnede i maj 2019...

Må du invitere brugere til at synes godt om din facebookside? - JJ Kommunikation
Dato: 21. september 2018

Er du fristet til at invitere nye følgere, som har reageret på dit opslag til at like din virksomheds Facebook-side?...

Sådan skriver du gode LinkedIn opslag
Dato: 18. maj 2018

Er du eller din virksomhed aktive på LinkedIn? Er svaret nej, går du glip af en mulighed for at bruge det sociale medie...

Ændringer på Facebook - JJ Kommunikation
Dato: 26. januar 2018

I begyndelsen af januar 2018 oplyste Facebook, at de vil gennemføre nye ændringer i algoritmen. Din virksomhed vil...

Storytelling får kunden til at fortælle dine sucesshistorier
Dato: 6. juli 2017

Storytelling er historier, som virksomheden fortæller, og historier, som andre fortæller om virksomheden. Sidstnævnte...

Derfor skal du undgå stavefejl
Dato: 15. maj 2017

Skriftlig kommunikation handler om mere end at definere sin målgruppe og finde frem til det gode budskab. Teksten skal...

4 råd der gør dig klar til messen
Dato: 2. februar 2017

En ny messesæson nærmer sig Og du skal sikkert af sted. Måske som du plejer og måske for første gang. Tænk hvis du...