Anne Lee Askholm

Kommunikations- og marketingkonsulent

4659 0550 4414 2850

Kommunikations- og marketingkonsulent

Anne er kommunikations- og marketingskonsulent hos JJ Kommunikation, hvor hun til dagligt sidder med contentplaner, kampagneplanlægning og -eksekvering på sociale medier, tekstforfatning, korrekturlæsning af artikler samt pressemeddelelser – og meget mere derimellem.

Hun kommer med en stor, digital værktøjskasse og er specialiseret inden for både sociale medier – med en certificering som LinkedIn Marketing Insider –, søgemaskineoptimering (SEO), content writing og meget mere. Anne er vores primære Meta-specialist og har ansvaret for vores palet af både B2B og B2C-kunder, der benytter Metas platforme i deres marketingmix.

For at være fordybet med eksekvering af vores kunders kommunikationsstrategier og digitale aktiviteter, er hun hele tiden i løbende dialog med vores kunder med strategisk rådgivning – sådan sørger hun for værdiskabende løsninger og et tæt samarbejde med kunderne.

Anne er uddannet cand.mag. i International Virksomhedskommunikation fra Syddansk Universitet, og hun kommer med en baggrund hos en større, dansk e-commerce, hvor hun med overblik og strategisk tilgang varetog forskellige former for digital markedsføring.

Når Anne ikke sidder her på kontoret, kan du formentligt finde hende med snørede løbesko på tur eller med hovedet begravet i en krimiroman.

Seneste blogindlæg inden for Kommunikationsrådgivning

Q3 er lige om hjørnet - Har I brug for hjælp til en kommunikationsstrategi?
Dato: 20. juni 2023

Inden længe er første halvår af 2023 gået, og det er tid til at evaluere. Meningen med en kommunikationsstrategi er at...

Brug SMART modellen til at oversætte dine forretningsmål til indsatser.
Dato: 10. april 2023

Googler du modeller og metoder til kommunikationsstrategier, er SMART-modellen højst sandsynligt én af dem, der dukker...

Få 5 gode råd til at blive klar til årets messer! Bliv klogere her.
Dato: 27. februar 2023

En ny messesæson nærmer sig Og du skal sikkert snart i gang med at forberede en messedeltagelse. Måske som du plejer og...

Bliv klogere med 5 takeaways fra Medieudviklingen 2022
Dato: 1. februar 2023

Hvert år publiceres DR Medieforsknings årlige rapport, Medieudviklingen, som stiller skarpt på danskernes medievaner....

Dato: 29. oktober 2019

Vi har tidligere skrevet om, hvordan målrettede pressemeddelelser skaber synlighed og kendskab til din virksomhed. Men...

Målrettet pressemeddelelse - Kristian Helmer Jensen | JJ Blog | JJ Kommunikation
Dato: 20. september 2019

En god og målrettet pressemeddelelse skaber medieomtale af dit produkt og din virksomhed. Det giver synlighed og...

Sådan udnytter du social proof i din online markedsføring | JJ Blog | JJ Kommunikation
Dato: 15. juli 2019

Social proof er et velkendt og velafprøvet fænomen i traditionel markedsføring. Den digitale udvikling har skabt nye og...

Sådan skriver du gode LinkedIn opslag
Dato: 18. maj 2018

Er du eller din virksomhed aktive på LinkedIn? Er svaret nej, går du glip af en mulighed for at bruge det sociale medie...

Derfor skal du undgå stavefejl
Dato: 15. maj 2017

Skriftlig kommunikation handler om mere end at definere sin målgruppe og finde frem til det gode budskab. Teksten skal...