PR-kursus

Kom i medierne med dine gode historier

Har din virksomhed også en masse gode historier, I ikke får fortalt? Presseomtale er fortsat én af de mest effektive mediekanaler til at skabe bred synlighed og mersalg. Men mediebilledet i dag er komplekst, og det kan være svært at trænge igennem med et budskab.

På kurset får du konkrete tips til, hvilke nyhedskriterier og vinkler medierne lægger vægt på, når de udvælger relevante nyheder. Du får desuden indsigt i, hvad der definerer en god historie – og hvordan du identificerer den.

Efter kurset har du en bredere forståelse for de mekanismer, der præger medielandskabet – og hvordan omtale af dine gode historier kan skabe direkte værdi på bundlinjen.

Vil du vide mere om vores PR-kursus? Kontakt os allerede i dag

Send en forespørgsel

Udfyld formularen og send en forespørgsel på et skræddersyet PR-kursus.

Vi kan for eksempel komme omkring

  • Introduktion til nyhedskriterierne.
  • Identifikation og vinkling af den gode historie.
  • Præsentation af det aktuelle mediebillede og marked.
  • Forretningspotentialet ved presseomtale.
  • Krisekommunikation og håndtering af potentiel shitstorm.

Praktisk information om vores kurser

Lokation
Hos os (hvis I er max. 10 deltagere) eller hos jer

Varighed
Fra 1 time til heldagskursus

Deltagerantal
Min. 3 deltagere

Priser
Fra 2.995 kr. pr. deltager (ex. moms)

Medbring
Computer med internetadgang

Kontakt os for at få mere information om vores PR-kursus

Vil du vide mere om vores PR-kurser?

Kontakt chefrådgiver Jan B. Jensen, og hør mere om de mange muligheder presse- og medieomtale byder på.

Jan B. Jensen - JJ Kommunikation

Spørg en ekspert

Indehaver, chefrådgiver

4659 0550 2011 8550