PR-kursus
Kom i medierne med dine gode historier
Har din virksomhed også en masse gode historier, I ikke får fortalt? Presseomtale er fortsat én af de mest effektive mediekanaler til at skabe bred synlighed og mersalg. Men mediebilledet i dag er komplekst, og det kan være svært at trænge igennem med et budskab.
På kurset får du konkrete tips til, hvilke nyhedskriterier og vinkler medierne lægger vægt på, når de udvælger relevante nyheder. Du får desuden indsigt i, hvad der definerer en god historie – og hvordan du identificerer den.
Efter kurset har du en bredere forståelse for de mekanismer, der præger medielandskabet – og hvordan omtale af dine gode historier kan skabe direkte værdi på bundlinjen.
Vil du vide mere om vores PR-kursus?
Send en forespørgsel
Udfyld formularen og send en forespørgsel på et skræddersyet PR-kursus.
Vi kan for eksempel komme omkring
- Introduktion til nyhedskriterierne.
- Identifikation og vinkling af den gode historie.
- Præsentation af det aktuelle mediebillede og marked.
- Forretningspotentialet ved presseomtale.
- Krisekommunikation og håndtering af potentiel shitstorm.
Praktisk information om vores kurser
Lokation
Hos os (hvis I er max. 10 deltagere) eller hos jer
Varighed
Fra 1 time til heldagskursus
Deltagerantal
Min. 3 deltagere
Priser
Fra 2.995 kr. pr. deltager (ex. moms)
Medbring
Computer med internetadgang