PR-kursus

Medieomtale giver værdi på bundlinjen

  • 10 leads
  • 5 kunder
  • +1.200 % stigning i trafik til websitet

Det var resultatet af seks siders omtale i Børsen for en af JJ Kommunikations kunder.

Kom i medierne med dine gode historier Har din virksomhed også en masse gode historier, I ikke får fortalt? Presseomtale er fortsat én af de mest effektive mediekanaler til at skabe bred synlighed og mersalg. Men mediebilledet i dag er komplekst, og det kan være svært at trænge igennem med et budskab.

På kurset får du konkrete tips til, hvilke nyhedskriterier og vinkler medierne lægger vægt på, når de udvælger relevante nyheder. Du får desuden indsigt i, hvad der definerer en god historie – og hvordan du identificerer den. Du bliver introduceret til Nyhedstrekanten og dens rolle for i medierne.

Efter kurset har du en bredere forståelse for de mekanismer, der præger medielandskabet – og hvordan omtale af dine gode historier kan skabe direkte værdi på bundlinjen.

Kontakt os allerede i dag

Send en forespørgsel

Udfyld formularen og send en forespørgsel på et skræddersyet PR-kursus.

Vi kan for eksempel komme omkring

  • Introduktion til nyhedskriterierne.
  • Viden om, hvordan man identificerer og vinkler den gode historie.
  • Præsentation af det aktuelle mediebillede og marked.
  • Kendskab til forretningspotentialet ved presseomtale.
  • Kompetencer til krisekommunikation og håndtering af potentiel shitstorm.

    Praktisk information om vores kurser

    Lokation
    Hos os (hvis I er max. 10 deltagere) eller hos jer

    Varighed
    Fra 1 time til heldagskursus

    Deltagerantal
    Min. 3 deltagere

    Priser
    Fra 2.995 kr. pr. deltager (ex. moms)

    Medbring
    Computer med internetadgang

    Kontakt os for mere information

    Vil du vide mere om vores PR-kurser?

    Kontakt chefrådgiver Jan B. Jensen, og hør mere om de mange muligheder presse- og medieomtale byder på.

    Jan B. Jensen - JJ Kommunikation

    Spørg en ekspert

    Indehaver, chefrådgiver

    4659 0550 2011 8550