PR- og medieomtale kursus
Medieomtale giver værdi på bundlinjen
Har din virksomhed også en masse gode historier, I ikke får fortalt? Presseomtale er fortsat én af de mest effektive mediekanaler til at skabe bred synlighed og mersalg. Men mediebilledet i dag er komplekst, og det kan være svært at trænge igennem med et budskab.
Selvom digitale medier er kendetegnende for, hvordan virksomheder i dag primært tænker i markedsføringsbaner, så skal man ikke undervurdere værdien og effekten af klassisk PR og medieomtale.
På kurset får du konkrete tips til, hvilke nyhedskriterier og vinkler medierne lægger vægt på, når de udvælger relevante nyheder. Du får desuden indsigt i, hvad der definerer en god historie – og hvordan du identificerer den. Du bliver introduceret til Nyhedstrekanten og dens rolle for i medierne.
Efter vores pr kursus får du en bredere forståelse for de mekanismer, der præger medielandskabet – og hvordan omtale af dine gode historier kan skabe direkte værdi på bundlinjen.
Vi lærer jer alt det, I har brug for, så I kan lykkes med at øge jeres troværdighed med earned media.
Kom i medierne med dine gode historier
- 10 leads
- 5 kunder
- +1.200 % stigning i trafik til websitet
Send en forespørgsel
Udfyld formularen og send en forespørgsel på et skræddersyet PR-kursus.
Det får du ud af kurset:
- Introduktion til nyhedskriterierne.
- Viden om, hvordan man identificerer og vinkler den gode historie.
- Præsentation af det aktuelle mediebillede og marked.
- Kendskab til forretningspotentialet ved presseomtale.
- Kompetencer til krisekommunikation og håndtering af potentiel shitstorm.
Praktisk information om vores kurser
Lokation
Hos os (hvis I er max. 6 deltagere) eller hos jer
Varighed
Fra 1 time til heldagskursus
Deltagerantal
Min. 2 deltagere
Priser
Fra 3.495 kr. pr. deltager (ex. moms)
Særpris tilbydes ved flere end 10 deltagere.
Medbring
Computer med internetadgang