Nu kan du planlægge dine Instagram-opslag

Nu kan du planlægge dine Instagram-opslag
Dato:

Endelig! Ny funktion g√łr det muligt at planl√¶gge dine Instagram-opslag ‚Äď uden brug af tredjepartsv√¶rkt√łj

Hvis du arbejder med online markedsf√łring, kender du med garanti the Insta-headache. Du har udarbejdet en kick-ass content plan med udgangspunkt i dine forretningsm√•l og forbrugeradf√¶rd, der skal √łge din synlighed hos din m√•lgruppe p√• de sociale medier. Du vil gerne v√¶re p√• forkant af en hektisk uge og planl√¶gge s√• meget af indholdet som muligt p√• forh√•nd.

Dette har længe været muligt på Facebook, hvor du nemt og hurtigt kan planlægge dine opslag til at blive udsendt automatisk på et bestemt tidspunkt.

Instagram har derimod længe hængt i bremsen, når det kommer til automatisk udsendelse af opslag. Denne funktion har længe manglet på Instagram Рmen nu er den her endelig.

Læs mere om sociale medier

Planl√¶g Instagram-opslag uden tredjepartsv√¶rkt√łj

N√•r jeg fort√¶ller dig, at det ikke tidligere har v√¶ret muligt at planl√¶gge opslag p√• Instagram, s√• er det en halv sandhed. Planl√¶gning har v√¶ret muligt ved hj√¶lpe af tredjepartsv√¶rkt√łjer. I praksis har det betydet, at du har v√¶ret n√łdt til at planl√¶gge dine Instagram-opslag i et tredjepartsv√¶rkt√łj, som har udsendt dine opslag automatisk for dig.

Men nu er det slut med tredjepartsprogrammer. Ny funktion g√łr det muligt for dig at planl√¶gge dine Instagram-opslag uden disse planning tools.

Du finder funktionen i Facebooks Kreat√łrstudie, hvor du i forvejen udarbejder og planl√¶gger dine Facebook-opslag. Facebook har med andre ord samlet Facebook- og Instagram-funktionerne under et tag. I Kreat√łrstudiet kan du nu administrere dine Instagram-opslag, udforske din Instagram-performance og tjekke dine beskeder.

Du beh√łver alts√• kun at logge ind √©t sted for at administrerede din virksomheds tilstedev√¶relse p√• b√•de Facebook og Instagram. Nu venter vi bare p√•, at LinkedIn f√łlger trop og lancerer en automatisk udsendelsesfunktion. Bedre sent end aldrig.

Instagram blev k√łbt af Facebook for en milliard dollars tilbage i 2012.